طلیعه ظهور

وب سایت فرهنگی ادبی طلیعه ی ظهور

وب سایت فرهنگی ادبی طلیعه ی ظهور

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۰
  • ۰

مناجات

باز میخواهم با همان جمله ی آشنا و همیشگی آغاز کنم،"باز" دلم گرفته است.

دلم عجیب گرفته است..منکه همیشه دراین غربت ، دراین پوچی که هیچ چیز آن چنان که باید نیست ، من چه کنم؟ خودم را ببینم؟

اطرافم را؟ ماورائم را؟همان حق را،که اکنون در ردیف باطلش نشانده اند.

چه باید کرد،نمیدانم .من چه باید بکنم؟نمیدانم.مانده ام!

آیا طرف باطل را بگیرم و بمانم یا طرف حق را بروم!آنگونه که جمعی چنین کردند و آنگونه که از پیش تر اسطوره ها این چنین کردند.

خدایا....ای آخرین پناه! مرا یاری کن....مرا چه میشود با این مترسک های آدم نما که آبروی آدم را برده اند.روی آدم را سیاه کرده اند و روی شیطان را سفید.

چه کنم؟من همان کالبدی باشم که بار سنگین یک روح مریض را بر دوش بکشم یا پرنده ای شوم سبک، چون آن کبوتر سفید بال آزاد.....!

خدایا!!خسته ام !

حضور ناحق را با تمام وجودم حس میکنم!بغض هایم!اشک هایم!گله هایم را همه،به آستانت می آورم. خداوندا... چرا!مرا درسختی آفریدی؟

میدانم!چون لیاقت بنده شدن داشتم!اما توکه لیاقت "حیات"را به من بخشیدی چرا مرا نحیف و ضعیف خلق کردی!تا دربرابر این کرکس های خون آشام،توان فریاد " هیهات من الذله " را سر دهم...خدایا!! من اولین انسان " خُلُقُ فی کُبِد" نیستم.

علی (ع) هم این سنگینی ظلم را حس کرد....حسین هم معنی ذلت را فهمید که فریاد زد " هیهات "

اما آنان بندگان خاص تو بودند و من در درجه اولیاء و انبیاء نیستم.

من تنها یک بنده ی ضعیفم،یک گنه کار پر از عصیان.چگونه به من قدرت و صبر میدهی که بودنت را به نیکوترین وجه بپذیرم تا تورا حس کنم و از تو پروا کنم.تا از تو بترسم و از گناه بهراسم.

در میان حکومت این " ناحق " خدایا آنان که به ظاهر مریدند و مرا خوب میشناسند،آنان که عدل علیت را آویزه ای،کالایی،دست مایه ای کرده اند که به هرچی میخواهند و تو نمیخواهی برسند.چگونه میخواهند در برابر ترازوی عدل تو،بایستند و جواب پس بدهند......

نظرات (۲)

  • راه بی بن بست
  • به امید ظهور حضرت حق
    با سپردن علم به صاحب اصلی
    پاسخ:
    انشالله
    سلام 
    خیلی وقته بهم سر نزدیا
    بیا منتظرتم
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی